poniedziałek, 21 września 2009

Dziecko poniżej pięciu lat to istota całkowicie szalona.
~ Duras

Gdyby na wielkim świecie zabrakło uśmiechu dziecka, byłoby ciemno i mroczno, ciemniej i mroczniej niż podczas nocy bezgwiezdnej i bezksiężycowej - mimo wszystkich słońc, gwiazd i sztucznych reflektorów. Ten jeden mały uśmiech rozwidnia życie.
~ Julian Ejsmond


Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego się pragnie.
~ Paulo Coelho


Dziecko i dzieciństwo to wyjątkowa łaska.
~ Charles Peguy

Dziecko jest chodzącym cudem, jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym.
~ Phil Bosmans


Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę.
Ja o Twe zdrowie najgoręcej proszę.
Jestem przy Tobie od pierwszego grama.
Tyś moje dziecko,a ja ...Twoja mama!






Anatolkowi z okazji 4 urodzin -Matka i Ojciec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz